Terug

Hoe kunnen wij u helpen?

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen én het antwoord hierop. Klik op de vraag waarna het antwoord uitklapt. Voor vragen over andere onderwerpen zoals Veilige betaling kunt u rechtstreeks naar de juiste pagina gaan door onderaan de pagina te kijken. 

Mijn accountgegevens op Kalfshop.nl

Hoe maak ik een account aan?

Rechtsboven kunt u klikken op “inloggen”, waarna u doorverwezen wordt naar een inlogpagina. Vervolgens klikt u op: Heeft u geen account? Maak er één aan. Vul uw gegevens in en sla deze op.


Ook is het mogelijk om eerst uw bestelling te plaatsen. Door te klikken op het “winkelwagentje” en vervolgens te klikken op bestellen, wordt u doorverwezen naar het betaaloverzicht. U wordt gevraagd om de persoonlijke gegevens in te vullen. Vul deze gegevens in en klik op doorgaan.

Hoe pas ik mijn accountgegevens aan?

Wanneer u ingelogd bent, kunt u via “mijn klantenaccount” uw accountgegevens terug vinden. In dit scherm kunt u uw gegevens direct bewerken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u deze eenvoudig opnieuw instellen door rechtsboven op uw klantenaccount te klikken. Vervolgens klikt u door naar “Bent u uw wachtwoord vergeten?”. Vul uw e-mail adres in en klik op: Stuur reset link. Open de tijdelijk in uw mailbox en volg de stappen. 

Waar kan ik mijn bestellingen terug vinden?

Wanneer u ingelogd bent, kunt u via “mijn klantenaccount” alle recente bestellingen terug vinden. Onder het scherm “Geschiedenis en details van mijn bestellingen”, vindt u de door u geplaatste bestellingen vanaf het moment dat u uw account heeft aangemaakt.

Producten zoeken in Kalfshop.nl

Hoe kan ik artikelen in de webshop vinden?

Wij doen ons uiterste best om Kalfshop.nl zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Via de zoekbalk kunt u een artikelnummer, naam of algemene zoekterm invullen, om uw gewenste producten te vinden. Tevens biedt het menu en de submenu’s aan de bovenkant van de webshop u ook de mogelijk om het product te vinden.

Kunt u nog niet vinden wat u zoekt? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Bestellen op Kalfshop.nl

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Ga naar het artikel van uw keuze. Klik op de blauwe knop “in winkelwagen”. Het gewenste artikel wordt in de winkelwagen geplaatst. Wilt u zien welke artikelen u heeft geplaatst in de winkelwagen? Klik dan op de knop “winkelwagen”. Wanneer u de bestelling wil afronden klikt u op de knop “afrekenen”. Wilt u nog een product toevoegen aan de winkelwagen? Klik dan op "verder winkelen". 

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?

Het is mogelijk om in uw winkelwagen de bestelling te wijzigen. Druk op de “vuilnisemmer” om het product uit de winkelwagen te verwijderen. Is de bestelling reeds geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Helaas, wanneer een bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk om een extra product toe te voegen. In dat geval dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.

Is mijn bestelling voltooid, want ik heb geen bevestiging gehad?

Normaliter ontvangt u binnen 15 minuten bij een succesvolle bestelling een e-mail met een orderbevestiging. Als dit niet het geval is adviseren wij u om in uw e-mail te kijken bij de “ongewenste e-mail”. Mogelijk is de orderbevestiging niet in uw Postvak IN terecht gekomen. Is dit ook niet het geval? Dan kunt u de bestelling controleren bij uw Kalfshop.nl account, onder het kopje “geschiedenis en details van mijn bestellingen”.

Veilig betalen bij Kalfshop.nl

Hoe kan ik betalen?

De bestelling kunt u op diverse manieren afrekenen, hieronder vindt u een overzicht van de betaalmogelijkheden:

- iDEAL

- KBC/CBC 

- Bancontact

Bezorgen van producten

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij streven ernaar dat u uw bestelling binnen 2 - 5 werkdagen in huis hebt. 

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Ja dit is mogelijk. U kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven in het bestelproces door een afwijkend afleveradres in te vullen, door onder “mijn adres” te klikken op “+ voeg een nieuw adres toe”.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Wij adviseren u om de track & trace in de gaten te houden om uw bestelling te kunnen volgen. Normaliter ontvangt u binnen 15 minuten bij een succesvolle bestelling een e-mail met een orderbevestiging. Als dit niet het geval is adviseren wij u om in uw e-mail te kijken bij “ongewenste e-mail”. Mogelijk is de e-mail niet in uw Postvak IN terecht gekomen.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een depot?

Helaas is het niet mogelijk om de bestelling op te halen bij het depot.

Garantie op de producten

Heb ik garantie op mijn producten?

Jazeker, bij Kalfshop.nl gelden op alle producten de fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant, dit kunt u terugvinden in de bijgeleverde documentatie van het artikel. Slijtage, oneigenlijk gebruik, overbelasting en/of schade ontstaan door externe factoren, vallen bij ons niet onder de garantie.

Hoe kan ik de garantie aanvragen?

Stuur een e-mail naar de klantenservice, waarin u zo uitgebreid mogelijk de oorzaak van de garantieaanvraag omschrijft. Voeg afbeeldingen toe in de e-mail bijlage. Mail de garantieaanvraag naar [email protected]. Wij streven ernaar om binnen vier werkdagen contact met u op te nemen.

Annuleren en retourneren van producten

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Zolang het artikel nog niet verzonden is, is het mogelijk om de bestelling te annuleren. Dit doet u in uw account bij het artikel in de bestelling.

Is het mogelijk om de bestelling te retourneren?

Bent u niet tevreden over uw aankoop? Dan is het mogelijk om de producten binnen 14 dagen na aankoop te retourneren. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het product ontvangt. Daarnaast is het mogelijk om uw product te retourneren als het product in de originele verpakking zit, voor zover mogelijk. Enkel ongeopende en ongebruikte flesjes, potjes, emmers en cans kunnen retour verzonden worden.

Let op! Is dit niet het geval, dan is het mogelijk dat uw aankoop voor een lagere waarde gecrediteerd wordt. Het is niet mogelijk om artikelen te retourneren die aangepast of vervaardigd zijn speciaal op uw verzoek. Wij adviseren om direct na ontvangst het product te controleren op beschadigingen. 

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

De terugbetaling van uw retour product wordt binnen vijf werkdagen verwerkt. Bij retournering wordt het betaalde bedrag teruggestort minus de retour en originele verzendkosten. 


Let op! Bij het retour sturen van uw artikelen betaald u zelf de kosten van de retourzending.

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wij vinden het vervelend dat u een beschadigd product heeft ontvangen. Door de volgende stappen te volgen, kunnen wij samen kijken naar een geschikte oplossing.

1.
Maak meerdere foto’s van de beschadiging.

2. Stuur deze foto’s via een e-mail naar [email protected]. Vergeet niet om uw contactgegevens in de mail te vermelden.

3. Wij nemen contact met u op en zoeken samen met u naar een geschikte oplossing.

Contact met de klantenservice

Hoe kan ik Kalfshop.nl bereiken?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Maar staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met ons via:

- Bellen met de klantenservice
Voor advies en vragen kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice. U kunt bellen naar 0524 – 561 109. De klantenservice is telefonisch bereikbaar van 08:00 – 17:00 uur op werkdagen(maandag tot en met vrijdag, met uitsluiting van feestdagen).

- Stuur een e-mail naar de klantenservice
Ook is het mogelijk om uw vraag, opmerking of klacht te mailen naar [email protected]. Wij streven ernaar om de e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Wij staan voor u klaar

Indien u een specifieke vraag heeft die niet in bovenstaande lijst staat, dan kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice.