Hoe kunnen wij u helpen?
Mijn accountgegevens op kalfshop.nl
Rechtsboven kunt u klikken op het icoon “poppetje”, waarna een pop-up verschijnt.
Vervolgens klikt u op: Nieuwe klant bij kalfshop? Schrijf nu in. Vul uw gegevens in en sla deze op.
Ook is het mogelijk om eerst uw bestelling te plaatsen. Door te klikken op het “winkelwagentje” en vervolgens te klikken op bestellen, wordt u doorverwezen naar het betaaloverzicht. Hier wordt gevraagd om uw persoonlijke gegevens in te vullen. Vul deze gegevens in en klik op doorgaan.
Wanneer u ingelogd bent, kunt u via “mijn klantenaccount” uw accountgegevens terug vinden. In dit scherm kunt u uw gegevens direct bewerken.
Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u deze eenvoudig opnieuw instellen door rechtsboven op uw klantenaccount te klikken. Vervolgens klikt u door naar “Bent u uw wachtwoord vergeten?”. Vul uw e-mail adres in en klik op: Stuur reset link. Open de tijdelijk in uw mailbox en volg de stappen.
Wanneer u ingelogd bent, kunt u via “mijn klantenaccount” alle recente bestellingen terug vinden. Onder het scherm “Geschiedenis en details van mijn bestellingen”, vindt u de door u geplaatste bestellingen vanaf het moment dat u uw account heeft aangemaakt.
Hoe kan ik producten vinden op kalfshop.nl?
Wij doen ons uiterste best om kalfshop.nl zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Via de zoekbalk kunt u een artikelnummer, naam of algemene zoekterm invullen, om uw gewenste producten te vinden. Tevens biedt het menu en de submenu’s aan de bovenkant van de webshop u ook de mogelijk om het product te vinden.
Kunt u nog niet vinden wat u zoekt? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Bestellen op kalfshop.nl
Ga naar het artikel van uw keuze. Klik op de knop “Toevoegen aan winkelwagen”. Het gewenste artikel wordt in de winkelwagen geplaatst. Wilt u zien welke artikelen u heeft geplaatst in de winkelwagen? Klik dan op de knop “winkelwagen”. Wanneer u de bestelling wil afronden klikt u op de knop “afrekenen”. Wilt u nog een product toevoegen aan de winkelwagen? Klik dan op “verder winkelen”.
Het is mogelijk om in uw winkelwagen de bestelling te wijzigen. Druk op het kruisje aan de linkerzijde van de productafbeelding om het product uit de winkelwagen te verwijderen. Is de bestelling reeds geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Helaas, wanneer een bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk om een extra product toe te voegen. In dat geval dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.
Normaliter ontvangt u binnen 15 minuten bij een succesvolle bestelling een e-mail met een orderbevestiging. Als dit niet het geval is adviseren wij u om in uw e-mail te kijken bij de “ongewenste e-mail”. Mogelijk is de orderbevestiging niet in uw Postvak IN terecht gekomen. Is dit ook niet het geval? Dan kunt u de bestelling controleren bij uw Kalfshop.nl account, onder het kopje “geschiedenis en details van mijn bestellingen”.
Wet en regelgeving Biociden
Op kalfshop.nl worden producten aangeboden om overlast van vliegen te beperken. De aangeboden biociden zijn uitsluitend bestemd voor professioneel gebruik*
UBN: Een UBN is een uniek nummer voor iedere locatie met runderen, varkens, schapen of geiten. Ook locaties met bedrijfsmatig gehouden konijnen, pluimvee, broedeieren of huisdieren moeten een UBN hebben. Meer informatie: www.rvo.nl.
*Gebruik biociden veilig. Lees vóór gebruik eerst het etiket en de productinformatie. Het middel mag uitsluitend worden toegepast door (1) personen die in het bezit zijn van een vakbekwaamheidsdiploma ongediertebestrijding dat is afgegeven of verlengd door een door de Ministerie van VROM geregistreerde instelling of geregistreerd bedrijf en dat niet ouder is dan vijf jaren, of (2) personen die in het bezit zijn van een door de Minister van VROM afgegeven bewijs van gelijkstelling dan wel een verlenging daarvan, dat niet ouder is dan vijf jaren of (3) agrarische ondernemers (in het bezit van UBN*) die het middel op eigen bedrijf gebruiken.
Heeft u producten in uw winkelmand geplaatst die uitsluitend bestemd zijn voor professioneel gebruik en bent u niet in het bezit van een UB-nummer? Dan zullen wij de bestelling van de betreffende biociden moeten annuleren. Hierover wordt u geïnformeerd door onze klantenservice.
Veilig betalen bij kalfshop.nl
De bestelling kunt u op diverse manieren afrekenen, hieronder vindt u een overzicht van de betaalmogelijkheden:
- iDEAL
- KBC/CBC
- Bancontact
Bezorgen van bestelde producten
Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij streven ernaar dat u uw bestelling binnen 2 – 5 werkdagen in huis hebt.
Ja dit is mogelijk. U kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven in het bestelproces door een afwijkend afleveradres in te vullen, door onder “mijn adres” te klikken op “Verzenden naar een ander adres?”. Vul hier vervolgens de gegevens in van het afleveradres.
Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Wij adviseren u om de track & trace in de gaten te houden om uw bestelling te kunnen volgen. Normaliter ontvangt u binnen 15 minuten bij een succesvolle bestelling een e-mail met een orderbevestiging. Als dit niet het geval is adviseren wij u om in uw e-mail te kijken bij “ongewenste e-mail”. Mogelijk is de e-mail niet in uw Postvak IN terecht gekomen.
Helaas is het niet mogelijk om de bestelling op te halen bij het depot.
Garantie op producten
Jazeker, bij kalfshop.nl gelden op alle producten de fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant, dit kunt u terugvinden in de bijgeleverde documentatie van het artikel. Slijtage, oneigenlijk gebruik, overbelasting en/of schade ontstaan door externe factoren, vallen bij ons niet onder de garantie.
Stuur een e-mail naar de klantenservice, waarin u zo uitgebreid mogelijk de oorzaak van de garantieaanvraag omschrijft. Voeg afbeeldingen toe in de e-mail bijlage. Mail de garantieaanvraag naar info@kalfshop.nl. Wij streven ernaar om binnen vier werkdagen contact met u op te nemen.
Annuleren en retourneren van producten
Zolang het artikel nog niet verzonden is, is het mogelijk om de bestelling te annuleren. Dit doet u in uw account bij het artikel in de bestelling.
Bent u niet tevreden over uw aankoop? Dan is het mogelijk om de producten binnen 14 dagen na aankoop te retourneren. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het product ontvangt. Daarnaast is het mogelijk om uw product te retourneren als het product in de originele verpakking zit, voor zover mogelijk. Enkel ongeopende en ongebruikte flesjes, potjes, emmers en cans kunnen retour verzonden worden.
Let op! Is dit niet het geval, dan is het mogelijk dat uw aankoop voor een lagere waarde gecrediteerd wordt. Het is niet mogelijk om artikelen te retourneren die aangepast of vervaardigd zijn speciaal op uw verzoek. Wij adviseren om direct na ontvangst het product te controleren op beschadigingen.
De terugbetaling van uw retour product wordt binnen vijf werkdagen verwerkt. Bij retournering wordt het betaalde bedrag teruggestort minus de retour en originele verzendkosten inclusief BTW.
Let op! Bij het retour sturen van uw artikelen betaald u zelf de kosten van de retourzending.
Wij vinden het vervelend dat u een beschadigd product heeft ontvangen. Door de volgende stappen te volgen, kunnen wij samen kijken naar een geschikte oplossing.
- Maak meerdere foto’s van de beschadiging.
- Stuur deze foto’s via een e-mail naar info@kalfshop.nl. Vergeet niet om uw contactgegevens in de mail te vermelden.
- Wij nemen contact met u op en zoeken samen met u naar een geschikte oplossing.